me & mine

Nak share apa yg blh di share...especially utk yg sudi mbaca. Dunia hanya sementara...
pesanan org tuaku..." hina besi kerana karat...hina manusia kerana tidak berilmu:...
Pesanan utk sume..."Idup biar berakal...tp mati jgn brantu!"

Peace yoo... \m/

Tuesday 25 August 2020

Lavender Essential Oil

 As salam & slmt mlm...mlm nie aku nk story sket pasal minyak ajaib pelbagai guna nie.


1st time aku dpt mmg aku aim utk anak aku senang tdo...sbb anak ku ada masalah susah sgt nk lena...smp pg tgk tv. Kdg panas ati aku tgk sbb siang penat skola mlm xmo tdo...jerawat mbiak Allah je tau! 1st day dpt PSK guna lavender...tdetik juga x wangi la! Hsbn & anak2 pun ckp x wangi. Aku x kira...esk tu aku diff lg! Try bt ngan RC..komplen lg! Esknya tukar lg...bt ngan lemon lak..

Lavender ne oil yang sangat sangat multi-tasking .. Kenapa aku cakap multi-tasking.. try bubuhlah lavender ne kat mana2.. Tak ada silapnya😍.      For me, Lavender ne sangatlah mendamaikan baunya.. My doter love Lavender so much 😍. Aku memang reserved sebotol eo lavender just for her.. sbb pnyakit susah nk tdo mlm... sMalam pula, biasanya aku suka diffused Lavender + Cedarwood.. These two combo memang best.. Sebab siang apenat keje..... .. So, malam aku akan pastikan ktorg 1 fmly dpt tidur yg berkualiti dan cukup.. Then, Lavender + Cedarwood mmg sgt membantu.. Sedap je tidur smpai ke subuh.. yang paling penting anak2 pun senang tidur🥰
.
Lagi satu, Lavender ne skin support dan Antibacterial .. You melecur kena kuali panas, luka kena pisau, ada jerawat comel😆 Bubuh lah lavender.. It's really helps!. Bagi aku, Lavender ne wajib ada.. Tak kira la kat rumah atau luar rumah.. Lavender nie biasa aku bw p mana pun sbb die very special for me and my family.. ❤️
.
I Use It.. I Love It.. I Share it❤️




No comments:

Post a Comment