me & mine

Nak share apa yg blh di share...especially utk yg sudi mbaca. Dunia hanya sementara...
pesanan org tuaku..." hina besi kerana karat...hina manusia kerana tidak berilmu:...
Pesanan utk sume..."Idup biar berakal...tp mati jgn brantu!"

Peace yoo... \m/

Saturday 29 August 2020

DiGize Essential Oil

 As salam...my version of digize. Mek nie aku jrg tinggal mmg bw merata! Hobi kuat mkn nie mmg dh sinonim ngan aku.


Fav aku klu pedas2 nie...hakikatnya mmg akan xsedap perut la...tp x pedas x kick! So sementelah ade mek nie aku mmg x mnahan la..smp umah sblm tdo aku sapu siap2... Alhamdulillah xmeragam the esk senang je membuang....

Semua dgn izinNya...x cuba x tau kan??!!
I used..i shared! & really love it!!!!


DiGize Essential Oil | Young Living Essential Oils

No comments:

Post a Comment