me & mine

Nak share apa yg blh di share...especially utk yg sudi mbaca. Dunia hanya sementara...
pesanan org tuaku..." hina besi kerana karat...hina manusia kerana tidak berilmu:...
Pesanan utk sume..."Idup biar berakal...tp mati jgn brantu!"

Peace yoo... \m/

Sunday 11 December 2016

me & DTA JD16

AS SALAM...

Diberi mandat & kepercayaan (ntah pcaya btl ke dok...) untuk ngaja student Diploma in Automotive. start 1/11/16......xde rasa apa sbb bkn ngaja buka enjin ke...repair kete ke...buka tayar ke...ngaja AutoCAD. cuma heran ngan silibus yg tough! gila gak la sbb biasa siibus utk AutuCAD agak sebati ngan jiwa & diri aku...hahahaaa xyah tgk buku ulang2....tp silibus diorg nie sket mncabar kewibawaan aku sebagai Lecturer....but its ok i'll try my best! & most of them mmg outstanding.

aku list kan nama..kot2 aku tlupa or x ingt diorg lg..maklumla dh berumur nie kdg2 dtg nyanyuk...even slm clas pun azuan blh jd aidil..aidil jd ekhmal...carven jd ebinius,,,john jd carven...qayyum jd alip...alip jd azmien...hahahaaa

representing my DTA students JD2016.....

ebiniuus (jaket biru),john (bju olen), alip,carven,aidil,ekhmal...
aku,edry oscar,azuan,azmien
yg duduk with kuasa bosar...khai& qayyum....
yg tg mcm monopod tu timothy...


me & them...last class kot time nie...


biasa ngaja mst ade segelintir gegel..but this time sume boboiboy....nakal sket! tp naseb aku kuat iman...hahahahaa. x ramai 12 org je....bila time ngaja kdg rasa mcm 2 org sbb sunyi tp bila tba time havoc dh rasa mcm 200 org! hahhaaaaa....


nie bukti klas mcm ade malaikat lalu....kene panggil 'beliau-beliau'..br tgk...tau la muka lecturer mu nie x santek...hahahaha tp myb malu kot diorg time nie.



  


org sibuk 5s..aku pun blh tahan sbuknya..syukur diorg paham...aku hangkut skali diorg join program SSB,,


ishh..x aci btl aku xde dlm nie!!!!



masih crita ps 5s...Lab aku tiba2 mcm bt lps gempabumi....aku amik sket kesempatan atas kekuatan mereka dalam keterpaksaan aku meminta bantuan diorg utk kita kasi pecah itu tiles! tp mmg diorg menolong lbh dr yg aku assume apa diorg akan buat...anway tQ azuan,ekhmal,aidil, khai & qayyum.... blk hostel pengsan x korg kepenatan??? k blaja mkn tp cafe tutup...dpt balnja air je..huhuhu






bila aku bz meeting or ade kerja sampingan diorg wefie bukti diog attend class aku....




Berakhir 4 minggu ngan aku... dh smpai ending. kira last topic plot & printing! situasi sket mcm2 sbb aku paksa blk lewat semua even dh siap! hahahahaaa





Q ek masing2....baguih! 





nie muka aket ceria sbb separuh dh siap...muka benggang sbb x jd blk kg tu c blkg siku c azuan...sori aidil!.. 



den x tau nk wefie reramai..haluih muko den..x aci la...



tangan c azmien x nmpk sume...hahahaha



 naseb tgn timothy serupa batang monopod...masuk pun sume!




 aku jg exam 1st paper diorg ...cdgan nk tlg....tp satu hapa aku x tau..hahahha...






tp ini la perasaan aku time tu....bbeza ngan apa yg diorg.  maafkan pn.mien yg mngusik korg ya...hehehe syg korg!



ending...good luck utk sume....klu kete saya rosak saya wasap dlm group tlg antar bantuan  segera ya..hehehee









6 comments: