me & mine

Nak share apa yg blh di share...especially utk yg sudi mbaca. Dunia hanya sementara...
pesanan org tuaku..." hina besi kerana karat...hina manusia kerana tidak berilmu:...
Pesanan utk sume..."Idup biar berakal...tp mati jgn brantu!"

Peace yoo... \m/

Tuesday 19 December 2017

Jamuan Perpisahan Sem 3 JD17

as salam & salam sejahtera....

tarikh : 30 Nov 2017
masa : 8pm
venue : Steamboat Bakar Sepangar KK


alhamduillah kesekian kalinya dpt bersama anak2 didik sem akhir architecture. its was hard...but its ok! my challenged as a lecturer final year. naka jgn ckp la bebudak nie. tp under control lg. nnt kat gmbr aku list nama depa.. ade yg ok ade yg ko.. tp sme bjaya keluar dr IKM dengan bhemah. hrp dpt abiskan praktikal...jgn kasi malu nama saya ok!!!!! 

mcmane mrh pun aku sabar je...skali skala tlepas juga! naseb x guna kuasa kungfu yang dh di anugerahkan...aku kungfu pakai suara je....hahahaaa

utk semua..saya doakan korg lebih sukses di liar sana...gunakan ilmu sebaik mungkin. jgn slh guna yaaa...mommy x redha! 

syg korang!!




 pika, ika ,cali & mell

afiqah, pika, mell......ika, sitti & bayan..

sapok, cali, apis.......bobo, abu naim & philemon


ni kembar x seiras...




akhir kata...idup biar berakal ...mati jgn berantu!

No comments:

Post a Comment