me & mine

Nak share apa yg blh di share...especially utk yg sudi mbaca. Dunia hanya sementara...
pesanan org tuaku..." hina besi kerana karat...hina manusia kerana tidak berilmu:...
Pesanan utk sume..."Idup biar berakal...tp mati jgn brantu!"

Peace yoo... \m/

Tuesday 26 April 2016

MY CONVOCATION...dis2015

as salam.....

Aku nie x la pandai...dan aku sndiri x caya aku akhirnya mengenggam sekeping ijazah sarjana..., even smp skg kdg aku pun x caya aku ade master! tp perancangan ALLAH tu siapa dapat menidakkannya...ceh! hahahaaa....ayat sketttt!



 
nie org yg byk support....byk tlg uruskan keje2 umah! xde die tbalik anak2 x mkn..hehee

mak abah bangga bila kata aku nk konvo...rezqi ALLAH ke 3 3 org yg aku syg nie dpt saksikan aku naek pentas amik scroll masterku!


nia aku nk share! aku dulu SPM x ok pun..aku msk IKM..aku x kesah pun org kata IKM tmpt org x lulus SPM. tp org yg ckp tu x tau kot. hehehe..tp klu SPM x lulus layak ke msk IKM?? cer tny org yg tau ttg IKM...

tp sebagai pensyarah selalu aku bgtau students aku...sume org blh bjaya. kejayaan org mcm2 cara.  kali nie aku nk share sket gmbr2 time aku konvo master thn lps disember 2015...syok weh! Allah je tau...bkn nk riak..tp aku share kejayaan juga sebagai kenangan utk anak2 aku nnt....

g amik jubah,....fitting dulu! amik aura...

smart card...tu bila swipe kua namo den!


adik...tlg jd anak soleh! mommy syg adik!!!

org2 tsyg yg sentiasa bg semangat!

with puteri....

with syg abg...

with adik syg...

my classmate yg sama2 brabes!

jln nk msk dewan dah..

tu diaaaa.....

syokkkk woooo....

br dpt scroll...blm real cert! hehehe...




jmp bff time skola rendah! miss u anna!

with yaya...my niece!

smoga sume anak2 ini juga akan bjaya dlm kehidupan dunia & akhirat...



kakak2 yg sentiasa bersemangat & bg semangat!





smoga jadi semangat utk anak2 di masa depan!

bff yg setia bsama...



tgh Q sblm naek pentas...


mak abah & abh dpt duduk tmpt special...





yessss....kami dh slmt ade master! 


aku ade buat shooting outdoort with my professional photographer...

share sket....





lambung...



syg2ku...anak2..bunga syurga...






waaahhhh...



ini la semangat ku......maaf klu entry nie x best!

assalamualaikummmm..............................








No comments:

Post a Comment