me & mine

Nak share apa yg blh di share...especially utk yg sudi mbaca. Dunia hanya sementara...
pesanan org tuaku..." hina besi kerana karat...hina manusia kerana tidak berilmu:...
Pesanan utk sume..."Idup biar berakal...tp mati jgn brantu!"

Peace yoo... \m/

Tuesday 2 February 2016

Re-Union Nik Jai Associate. Sdn Bhd

assalamualaikummmm...wbt

30-31 Januari 2016...opis lama aku bt sambutang ulangtahun ke 30! sambutan diorg bt kat Glory Beach Resort PD.... alhamdulillah aku dberi kesempatan kerana dijemput join sama! punya best dpt jmp kwn2 lama...kwn2 yg dolu2 anak2 data & teruna skg dh jd mak pak org...hahaha mmg layan! nie aku share gmbr2...mmg best la...susah nk kata x best!  alhamdulillah hsbn & anak2 pun join ...tq Datuk Nik Mohd Pena Bin Nik Mustapa.....& sume ex-bos di NJASB......






petang2 acara terjum kolam anak2....














malam adalah program yg dinanti2kan...berkumpul semula kebanyakkan staf-staf yg dh jd ex.....sambutan dan layannan bos yg x jemu2 flashback cerita lama...mcm2 cerita keluar! mmg best la...moment paling seronok. alhamdulillah kwn2 pun ramai dh berubah. paling ketara saiz....hahahaaa tp x lupa yg smakin solid molid! meh aku share gmbr2 mlm tu lak!
group mak2 dara..










 aku dpt cabutan bertuah...heheheee























 nie geng sehouse! k.aini xde . x complete!

 geng havoc 1 masa dahulu!


 kakak enginer terchomel dulu kini dan selamanya!...




 ngan x-bos Datuk Nik Muhamad Pena Bin Nik Mustapa

 with x-bos..mr Tan yg paling pnyengap dlm opis ...ada mcm xde ..xde lg la srupa xde!
 bos aku gak dulu...en.norahmad (NABY)...dulu & kini maintain hensem der...


 menjala mlm anual pun dpt! hahahaaa...

 perhatian nie sume x-staf & big bos & Director NJA GROUP.



x abes mlm tu...sambung lg siangnya!...hahahahaaa




















sekian sharing utk entry kali nie...anyway tq NJASB sbb masih ingt kami warga yg dh jd x-staf even berbelas tahun yg lalu.....happy moments! insya Alla ade rezqi blh jmp lg kwn2 sume...x lama aku kat NJASB tp pengalaman tu guna sml skg..utk engineer yg bg ilmu...ilmu kalian masih aku guna dlm mendidik anak2 bumi.....

sekian....Assalamualaikum wbt....



No comments:

Post a Comment