me & mine

Nak share apa yg blh di share...especially utk yg sudi mbaca. Dunia hanya sementara...
pesanan org tuaku..." hina besi kerana karat...hina manusia kerana tidak berilmu:...
Pesanan utk sume..."Idup biar berakal...tp mati jgn brantu!"

Peace yoo... \m/

Wednesday 27 January 2016

My bday celebration

25 Jan 2016..
As salam..2 kali surprise..tq to all of u...

pg2 student msk opi...Pn.mien pc saya enda blh on bah..xtau knapa.  aku mula rasa mual...andu bah..time mo submission nie time tu la mcm2 problem diorg nie...aku kata bah nnt la saya nak e tgk. aku nk p toilet..blh bdk tu ikut...hahahaaa. biar la. siap2 membuang aku naek nmpk klas gelap..aku mula pk xkan seume pc rosak! aku masuk diorg bt bodo je...tba2 mnyanyi happu bday...ooo..ok! tq...

the masa ke dua aku masuk sem 3...tgh aku k ngaja tba2 la bgaduh sesama sendiri.. hnya pasa measuring tape! dah kenapa??!!! aku ckp ptg blh bw..diorg masih nk bgaduh. aku dh mula ketar2 nak marah. tba2..sorg msk bw kek..then sume org gelak! mengigil aku. maklum la darah pendekar nie cpt panas...hahahaaaaa...


sekian crita..biar gambar kasi tau apa lg...ok bai!!
nie bdk2 sem 2....

nie sem 3 lak....




sem 3 pnya students....jajal bah!
sem 2 pun sama..bikin panas pulak!








bodyguard aku...




No comments:

Post a Comment