me & mine

Nak share apa yg blh di share...especially utk yg sudi mbaca. Dunia hanya sementara...
pesanan org tuaku..." hina besi kerana karat...hina manusia kerana tidak berilmu:...
Pesanan utk sume..."Idup biar berakal...tp mati jgn brantu!"

Peace yoo... \m/

Monday 26 October 2015

Please pray for Jebat

As salam...mlm nie nk share pasal jebat anak no.3 aku. Aku syg sgt die even die agt mls & kuat tdo! Nama nya hang jebat..bday die 15 nov 2014. Bijak...manja..gedix..nakal.. kdg blagak! Ape pun die mmg kesayangan kami semua. Br2 nie masa abah sakit aku ade anta die stat d petshop. Lps amik die die stat mcm sakit mata...14 okt aku bw p clinic. Doc bg injection & vitamin. Tp cm x ok...16hb aku bw lg..then kene inject lg 3 kali sbb doc said die kene infection. Ok...21hb aki tpksa bw g clinic lg sbb anak2 kata mata die bdrah. Dekat 2 jam memujuk bg mask cage..smp clinic doc said kene bt surgery. Aku tgkan jebat...ptg aku amik doc kata jebat dh 50/50.  Xlama selang bbrp hari...24hb aku bw lg jebat ke clinic sbb mcm ade tbuka jahitan then mcm nanah mleleh...
Aku cuak...sedih sgt..nk tlg lap die xbg..mmg die mbgelak utk d lap then aku dpt rasakan mmg tlalu sakit. Esk aku bw lg dgn hrpn ade lg brita baek psl jebat. Eak psg collar ya sygku jebat. Sape tlintas d blog aku nie...pls pray for jebat!
Nie aku share sket gmbr jebat...dr mula detected infection on his cornea...we love u jebat!

3 comments:

  1. Get well soon jebat #strongjebat umi lya doakan cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. Get well soon jebat #strongjebat umi lya doakan cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. Get well soon jebat #strongjebat umi lya doakan cepat sembuh

    ReplyDelete